Zašto Infokorp?

Zašto Infokorp?

Naše poslovanje zasniva se na nekoliko dimenzija za koje mislimo da bitno doprinose dugoročnom uspjehu partnerskog odnosa s našim klijentima.

       

 

 

 

 

Na prvom mjestu je TOČNOST. Beskompromisnu kvalitetu rada osiguravamo dvostupanjskim sustavom kontrole, a rezultati te kontrole čine bitnu komponentu nagrađivanja naših djelatnika.

Na drugom mjestu je USLUŽNOST. Zadovoljstvo naših klijenata ispitujemo četiri puta godišnje te djelujemo u skladu s rezultatima ispitivanja. Prosječna ocjena zadovoljstva klijenata također čini bitnu komponentu nagrađivanja djelatnika.

Osim toga cijenimo STRUČNOST naših djelatnika. Trenutno kod nas rade četiri ovlaštena revizora, ovlašteni poslovni savjetnik, pet osoba s visokom stručnom spremom te pet ovlaštenih računovođa, četiri osobe sa srednjom stručnom spremom i dugogodišnjim iskustvom na računovodstvenim poslovima te dvije osobe u administraciji. Isto tako, svaki od naših djelatnika mora najmanje 20 sati godišnje provesti na stručnim seminarima ili dodatnom školovanju. Surađujemo sa svim značajnim savjetodavnim tvrtkama u Hrvatskoj, a naši djelatnici povremeno objavljuju članke u stručnim časopisima.

Vjerujemo da nije dovoljno da mi budemo informirani nego da je isto tako važno INFORMIRANOST naših klijenata odnosno da potrebne informacije brzo i efikasno dođu do njih. Stoga svojim klijentima mjesečno distribuiramo bilten s najznačajnijim novostima u svezi zakonskih propisa, poduzetničkih prilika, vladinih i ostalih inicijativa za pomoć poduzetnicima i slično.

Na kraju, kako bi mogli brzo i efikasno zadovoljavati potrebe svojih klijenata koristimo uvijek najnapredniju TEHNOLOGIJU. Komuniciranje putem elektronske pošte, stalna veza na internet i fleksibilni i efikasni programski paketi standardi su našeg poslovanja.