O nama

Osnovne informacije

Infokorp d.o.o. osnovan je 1996. Od tada do danas stalno proširujemo poslovanje tako da danas zapošljavamo trideset djelatnika i poslujemo s više od sto sedamdeset klijenata te smo time jedna od najvećih tvrtki u svojoj djelatnosti.

2011. godine odabrani smo od strane hrvatskih potrošača kao jedan od najboljih brendova u Hrvatskoj i time stekli priznanje SUPERBRANDS 2011/12.

Certificirani smo normama ISO 9001:2015, ISO 22301:2019 te ISO 27001:2013 i u svom poslovanju uvijek zadržavamo visok stupanj profesionalnosti prema klijentima te maksimalnu kvalitetu usluge koju pružamo.

Nositelj smo bonitetne ocjene AAA sukladno međunarodnom sustavu ocjenjivanja boniteta tvrtke Bisnode.

Također Infokorp je član Udruge poslovnih savjetnika, Hrvatske udruge računovodstvenih servisa, Američke gospodarske komore, Britanske gospodarske komore i Njemačke gospodarske komore.

U Infokorpu gradimo dugoročne poslovne odnose s našim klijentima i čvrsto vjerujemo da su potpuno povjerenje te međusobno razumijevanje i pomaganje jedini pravi temelj dobrog poslovnog odnosa. Naša predanost u rješavanju problema bez obzira na njihovu složenost te volja za stalnim učenjem i unapređivanjem znanja i sposobnosti čine nas idealnim izborom za podršku i unapređenje poslovanja naših partnera.

Zašto Infokorp

Naše poslovanje zasniva se na nekoliko dimenzija za koje mislimo da bitno doprinose dugoročnom uspjehu partnerskog odnosa s našim klijentima.
Na prvom mjestu je TOČNOST. Beskompromisnu kvalitetu rada osiguravamo dvostupanjskim sustavom kontrole, a rezultati te kontrole čine bitnu komponentu nagrađivanja naših djelatnika.

Na drugom mjestu je USLUŽNOST. Zadovoljstvo naših klijenata ispitujemo četiri puta godišnje te djelujemo u skladu s rezultatima ispitivanja. Prosječna ocjena zadovoljstva klijenata također čini bitnu komponentu nagrađivanja djelatnika.

Osim toga cijenimo STRUČNOST naših djelatnika. Trenutno kod nas rade ovlašteni porezni savjetnik i računovodstveni forenzičar, ovlašteni revizori, ovlašteni računovođe, računovođe te administratori. Većina djelatnika su osobe s visokom i višom stručnom spremom, dok osobe sa srednjom stručnom spremom imaju dugogodišnje iskustvo na računovodstvenim poslovima. Svaki naš djelatnika mora najmanje 20 sati godišnje provesti na stručnim seminarima ili dodatnom školovanju i usavršavanju. Velika većina naših zaposlenika komunicira na engleskom, a zapošljavamo i nositelje Cambridge Business English i Cambridge Financial English certifikata. Naši djelatnici povremeno objavljuju članke u stručnim časopisima. Ponosni smo na suradnju sa svim značajnim savjetodavnim tvrtkama u Hrvatskoj kao dodatnu potvrdu naše stručnosti.

Vjerujemo kako nije dovoljno biti informiran već je isto tako važna INFORMIRANOST naših klijenata odnosno da potrebne informacije brzo i efikasno dođu do njih.

Na kraju, kako bismo mogli brzo i efikasno zadovoljavati potrebe svojih klijenata koristimo uvijek najnapredniju TEHNOLOGIJU. Komuniciranje putem elektronske pošte, stalna veza na internet i fleksibilni i efikasni programski paketi standardi su našeg poslovanja. U svom poslovanju koristimo Microsoft Navision programski sustav.

    U sustavu PDV-a
    DaNe

    50

    INFOKORP TIM

    300

    ZADOVOLJNIH KLIJENATA

    2

    GRADA